הפקות אירועים, ימי כיף וגיבוש

מתכננים להפיק אירוע חברה? החלטתם לארגן יום כיף או גיבוש לעובדים שלכם שעובדים במרץ כל השנה? בין אם מדובר ביום אחד, ובין אם מדובר באירוע מושקע של מספר ימים – העובדים שלכם חייבים לצאת בתחושה שהשקעתם בהם, בדיוק כמו שהם משקיעים בחברה שלכם. בצורה הזו תוכלו לשמר אותם, ולקבל בחזרה תפוקה איכותית ויעילה יותר.

כדי שהאירוע יעבור בצורה חלוקה עם אפס תקלות, וכדי שלעובדים תהיה סיבה להתגאות בארגון שלכם, חשוב מאוד לתכנן את הכל בצורה חכמה ומקצועית, ולשלב פעילויות ותכנים מרעננים ואיכותיים שיטעינו לעובדים את המצברים. מעבר לכך, אסור לוותר על בניית לוח זמנים מדויק שיסונכרן בין כל הגורמים הרלוונטיים. כל אלו דורשים השקעה של זמן רב, משאבים וניסיון בתחום, ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן!

חברת Tip4Deal מומחית בהפקת אירועים, ימי כיף וגיבוש לחברות ציבוריות ופרטיות, עיריות, בנקים, בתי חולים ועוד מגוון עסקים וארגונים קטנים וגדולים כאחד. הצוות שלנו בעל ניסיון של מלמעלה מ-30 שנים ביצירת רגעים בלתי נשכחים, ועשרות אלפי אנשים עברו תחת ידינו המנוסות את הימים הכי מאושרים שהיו להם במסגרת העבודה.

לא משנה מה תרצו שיהיה ביום כיף, אנחנו יודעים איך להוציא את זה לפועל

מופעי מוזיקה וסטנדאפ

הרצאות מעשירות

מסעדות

סדנאות ODT

טיסות והסעות

מתנות לעובדים

מלונות, הרצאות ופינוקים

אתרים ואטרקציות

טיולי אתגרים ופיעלויות אקסטרימיות

אנחנו נדאג להכל כדי שאתם לא תצטרכו לעשות דבר:
החל מתיאום ספקים והתאמת התוכן הרלוונטי ביותר לאופי החברה, ועד למיתוג המקום והכנת לו"ז מדוקדק שיאפשר לאירוע לעבור בצורה חלקה וזורמת.

הפקת אירועים בארץ ובחו"ל

הגיבוש של העובדים שלכם בוודאי חשוב לכם, ולנו חשוב שתוכלו להעניק להם את הטוב ביותר. גם אם תרצו להפיק יום כיף מטורף בארץ, וגם אם תבחרו להאריך את הפרויקט או להטיס את העובדים ליעד בעולם, אנחנו נטפל בכל השלבים והמשימות, תוך הקפדה על הפרטים הקטנים ביותר, וליווי צמוד של נציג החברה לטיפול בכל אתגר שצץ בשטח. הניסיון הרב שלנו מוכיח שאנו יודעים להתנהל בכל מסגרת ומול כל תקציב.

כשרוצים להפיק אירועים, ימי כיף וגיבוש לעובדים – Tip4Deal היא הטלפון הראשון שלכם  03-5073849

סידרו לעובדים שלהם יום כיף מהסרטים ביחד איתנו

רוצים שנחזור אליכם עם כל הפרטים, ונפיק גם עבורכם אירוע חלומי?
למידע נוסף השאירו פרטים