טיולים מאורגנים בארץ

כולם טסים לחו"ל, וזה הזמן המושלם לטייל בארץ. אם גם אתם מחפשים את הפינוק של טיול מאורגן, בלי שתצטרכו לדאוג לדבר, אנחנו ב-Tip4Deal נדאג לכם מאלף עד תו, ונארגן עבורכם מסלולים ייחודיים שלא הכרתם בארצנו הקטנה. כל מה שתצטרכו לעשות זה לפנות כמה ימים, אה! ולארוז מזוודה.

חופשה חלומית בארץ

אם אתם נמנים עם אלה שאוהבים לטייל בארץ, ומתחשק לכם להגיע למקומות הכי מיוחדים ויפים שיש, וליהנות מחוויה בלתי נשכחת, הטיולים המאורגנים שלנו ברחבי הארץ הם בדיוק בשבילכם. אנחנו נדאג להכל, כדי שאתם תוכלו ליהנות מחופשה חלומית בסטנדרט הכי גבוה, כשהכל קרוב – כבר אמרנו? אנחנו דואגים למלון אקסקלוסיבי, להסעה צמודה וממוזגת, לכרטיסי כניסה לאתרים ואטרקציות, למסעדות גורמה ולמדריך טיולים צמוד. היעדים מתפרסים מצפון ועד דרום, כשבצפון תוכלו ליהנות מהירוק וממגוון פעילויות מים מרעננות, ובדרום תתפעמו מול נוף מדברי עוצר נשימה ותעברו חוויה ייחודית ומרתקת. בכל טיול נתמקד באזור אחר שמציע שפע חוויות ופעילויות אקסטרים כמו בנג'י, טרקטורונים, רכיבה על סוסים ועוד. מלבד מסלול אטרקטיבי אליו נצא מדי יום, חברתנו מומחית בהפקה ובארגון של אירועים, טיולים ופעילויות גיבוש לחברות וארגונים, תוך התאמה של כל יעד ותכנון אופטימלי לסוג הקהל, לרצונותיו ולצרכיו.

למי זה מתאים?

מנעד הטיולים שאנו מארגנים מתאימים לקבוצות, משפחות, גמלאים, זוגות ויחידים, לשומרי מסורת ולחילוניים. במידה ומדובר בחברה או בארגון, כשהמטרה היא גיבוש - אפשר לשלב סדנאות והרצאות ולהעשיר את ידע העובדים, ולדאוג לפעילויות מגבשות כמו קטיף קבוצתי, שילוב של זמר/ת אורח במלון, אירועי יום האישה, סיורים בירושלים, סדנאות בישול, ביקור קבוצתי בשווקים ועוד. המומחיות שלנו היא להתאים את אופי הטיול ותוכנית הפעילות בהתאם לטווח הגילאים ולפי נושאי עניין משותפים.

גם המחיר אטרקטיבי!

מלבד הנוחות, המקצועיות והשירות האישי, כל הטוב הזה מוצע לכם במחירים אטרקטיביים במטרה להעניק לכם את החופשה האולטימטיבית שתרצו לחוות אותה שוב. אז למה אתם מחכים? צפו בדילים החמים שלנו ליעדים קסומים בארץ ומהרו לשריין לכם מקום בטיול הקרוב עם בן/בת הזוג או עם כל המשפחה.

אז למה אתם מחכים? זה הזמן לצפות בדילים החמים שלנו ליעדים כובשים במיוחד, לרכוש כבר עכשיו את הטיול הבא שלכם ולהפתיע את עצמכם, את בן/בת הזוג או את המשפחה כולה, ולהתחיל לקצור מחמאות רבות.

לכל שאלה אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בטלפון  03-5073849 או להשאיר פרטים באתר,  ואנו נדאג ליצור עמכם קשר במהרה.